Pineng Power Bank Murah 10000mAh




Hari ni nak abam nak berkongsi sedikit pasal penggunaan power bank. Tapi kalau tak nak baca boleh ke kedai saya Hplus untuk pembelian power bank sementara stok masih ada. Tinggal dua unit untuk White dan satu untuk Black. Cepat ye..

Tip Penggunaan Power Bank.Tak perlu lah nak guna power bank kalau kat dalam rumah, ini tak, power bank bawa masuk dalam bilik nak charge phone sambil bukak facebook, main youtube. Kalau dah keluar rumah nak pakai power bank, tengok light indicator dah tinggal sikit. kan rugi especially kalau pergi piknik or mana mana tempat yang tak ada source nak charge telephone. kan dah rugi.

Kalau dalam kereta boleh lagi cucuk kat "simbol asap rokok" tu. Tahu kan tempat cucuk power, kalau kereta dulu dulu ada simbol asap rokok. Kalau kita naik sendiri okay lagi kalau nk charge phone. kalau tumpang kereta orang, dah segan nak minta kalau tengok dia pun tengah charge pun. Tetiba waktu tu ada orang call kita, kalau orang bank call okay lagi, ni saudara mara call tanyakan sesuatu or emergency call. kan dah ralat.jadi pesanan abam, gunalah power sebaik mungkin. 

Abam ada nak rekemen sedara2 yang belum ada lagi power bank, boleh dapatkannya di kedai Hplus. Kali ini abam bagi harga murah dari market, normal price abam jual RM80.00 including delivery, kali abam jual tak sampi RM70 termasuk delivery. Dah jimat sikit.Kalau tak pandai beli thru online boleh contact abam untuk guidance. Abam sedia membantu. Boleh hubungi Abam Pineng: 0192093113. Bantuan technical dan CoD untuk orang yang tinggal di Bangsar South, area bangsar, Kerinchi, Pantai Dalam. Saya janjikan service yang terbaik untuk anda.

Keterangan Produk:
Capacity:3.7/10000 mAh 37 Wh
input: DC 5V 2 A
Dual USB Outputs: 5V 1A,5V 2.1A
Rate Output:>6300mAh >31.5Wh
Standby Time:>5000h

Jaminan 5 bulan dari tarikh pembelian

Ulasan

Catatan Popular